Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie společnosti Český porcelán, a. s., Dubí [rukopis] / Yuliya Yermashova
    Osobní jméno Yermashova, Yuliya, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis54 l., [6] l. příl. : il., grafy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * malé a střední podniky
    Předmět.heslamarketingová strategie marketingový mix marketingové prostředí SWOT analýza marketingový výzkum marketing strategy marketing mix marketing environment marketing research
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 334.012.63/.64 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169066
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34623300703462sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.