Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu [rukopis] / Jitka Jarolímová
    Osobní jméno Jarolímová, Jitka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis125 l., [24] l. příl. : barev. il., grafy, mapy, tabulky
    PoznámkyVed. práce Alice Reissová
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingový management * management cestovního ruchu
    Předmět.hesla Žatec (Louny, Česko)
    Předmět.heslamarketingový mix marketingová strategie marketingová koncepce SWOT Chrám chmele a piva návštěvník turista tourism marketing mix marketing strategy marketing concept Temple of Hops and Beer visitor tourist
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT658.8:005 * 338.486 * (437.315) * (437.15) * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169381
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 32653300703265sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.