Počet záznamů: 1  

Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s. [rukopis] / Veronika Tobiášová
    Osobní jméno Tobiášová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis61 l. : schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla podniková ekonomika * marketingový management
    Předmět.heslamarketing marketingový mix produkt cena distribuce propagace mikroprostředí makroprostředí SWOT analýza marketing mix product price place promotion microenvironment macroenvironment
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658 * 658.8:005 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169001
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 34013300703401sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.