Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie firmy Potraviny Lachman [rukopis] / Miroslav Mojžíš
    Osobní jméno Mojžíš, Miroslav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis69 l., [4] l. příl. : grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Čeněk Celer
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslamarketing strategie plánování analýza SWOT průzkum trhu vnitřní a vnější prostředí potraviny marketing strategy planning analysis SWOT market research internal and external environment foodstuffs
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT(043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166137
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 23533300702353sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.