Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová
    Osobní jméno Slivová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis73 l., [10] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky
    PoznámkyVed. práce Michaela Mistríková
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslamarketingová strategie makroprostředí mikroprostředí notebook firma Sony divize VAIO marketing strategy macro environment micro environment notebook company Sony division VAIO
    Forma, žánr diplomové práce
    MDT(043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166155
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 22893300702289sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.