Počet záznamů: 1
Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony
Údaje o názvu Marketingová strategie divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová Osobní jméno Slivová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 73 l., [10] l. příl. : barev. il., grafy, schémata, tabulky Poznámky Ved. práce Michaela Mistríková Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingová strategie makroprostředí mikroprostředí notebook firma Sony divize VAIO marketing strategy macro environment micro environment notebook company Sony division VAIO Forma, žánr diplomové práce MDT (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166155 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 2289 3300702289 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1