Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie kulturního zařízení

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie kulturního zařízení [rukopis] = Marketing strategy of cultural amenities / Zuzana Poživilová
    Souběž.n.Marketing strategy of cultural amenities
    Osobní jméno Poživilová, Zuzana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis62 l., [4] l. příl. : il., mapy
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Vozáb, Josef (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla kulturní zařízení * kultura * marketing * konkurence
    Předmět.heslastrategie analýza SWOT analýza kultural amenities culture marketing strategy analysis SWOT analysis competition
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT339.137 * 339.138 * 658.8 * 316.7 * 379.821 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00029334
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 44654212129918sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.