Počet záznamů: 1  

Analýza marketingového prostředí vybraného podniku

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingového prostředí vybraného podniku [rukopis] = Marketing environment of selected companny / Jiřina Štrosová
    Souběž.n.Marketing environment of selected companny
    Osobní jméno Štrosová, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis40 l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Laušmanová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * podniky
    Předmět.heslamarketingové mikroprostředí makroprostředí faktory prostředí SWOT analýza STEP analýza marketing environment external environment internal environment environmental factors SWOT analysis STEP analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT334.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00082273
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 42634212129699sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.