Počet záznamů: 1  

Využití marketingové koncepce v obci Bystřany

  1. Údaje o názvuVyužití marketingové koncepce v obci Bystřany [rukopis] = Utilization of marketing concept in village Bystřany / Bohdana Ježková
    Souběž.n.Utilization of marketing concept in village Bystřany
    Osobní jméno Ježková, Bohdana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis44 l., [4] l. obr. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * obce
    Předmět.hesla Bystřany (Česko)
    Předmět.heslacílové skupiny marketing conception village Bystřany target groups
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT352 * 711.437 * 911.373 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069615
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 44774212129930sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.