Počet záznamů: 1
Využití marketingové koncepce v obci Bystřany
Údaje o názvu Využití marketingové koncepce v obci Bystřany [rukopis] = Utilization of marketing concept in village Bystřany / Bohdana Ježková Souběž.n. Utilization of marketing concept in village Bystřany Osobní jméno Ježková, Bohdana, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2009 Fyz.popis 44 l., [4] l. obr. příl. : il. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Dal.odpovědnost Olšová, Petra (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * obce Předmět.hesla Bystřany (Česko) Předmět.hesla cílové skupiny marketing conception village Bystřany target groups Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 339 - Obchod MDT 352 * 711.437 * 911.373 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069615 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 4477 4212129930 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1