Počet záznamů: 1  

Analýza marketingové strategie vybraného podniku

  1. Údaje o názvuAnalýza marketingové strategie vybraného podniku [rukopis] = Analyse of marketing strategy in chosen enterprise / Pavel Štefanik
    Souběž.n.Analyse of marketing strategy in chosen enterprise
    Osobní jméno Štefanik, Pavel, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis49 l., [9] l. příl. : il., mapy
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Holčák, Tomáš (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * konkurence * podniky
    Předmět.heslamarketingový mix zákazník firemní jednotící prvky blíže k zákazníkovi marketing marketing mix customer competition unifying element of company close to the customer
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT334.72 * 339.137 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069825
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 43104212129756sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.