Počet záznamů: 1  

Tvorba marketingové strategie firmy KS Motor Servis Van, s r.o

  1. Údaje o názvuTvorba marketingové strategie firmy KS Motor Servis Van, s r.o. [rukopis] = Making the marketing strategy of the company KS Motor Servis Van, s r.o. / Monika Šilhartová
    Souběž.n.Making the marketing strategy of the company KS Motor Servis Van, s r.o.
    Osobní jméno Šilhartová, Monika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis42 l., [2] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * reklama a propagace * výrobky * automobily * obchodní společnosti
    Předmět.heslastrategie vlastnictví autosalon formulace cílů analýza SWOT cena místo strategy ownership motor show describe the purposes analysis SWOT product price place promotion
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT347.72 * 629.331 * 658.62 * 659.1 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068194
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 43044212129750sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.