Počet záznamů: 1  

Zhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost

  1. Údaje o názvuZhodnocení pojetí a aplikace marketingu vybraných hotelových zařízení a jejich úspěšnost [rukopis] = Evaluation of the marketing conception and marketing aplication of chosen hotels and their success / Petra Kulasová
    Souběž.n.Evaluation of the marketing conception and marketing aplication of chosen hotels and their success
    Osobní jméno Kulasová, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis49 l., [3] l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Václavík, Michal (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * hotelnictví * segmentace trhu * zaměstnanci
    Předmět.heslamarketingová strategie hotelové služby komparace zhodnocení marketing marketing strategy hotel services comparation evaluation
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT640.4 * 331.108.2 * 339.138.017 * 338.46 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063758
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 41104212129541sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.