Počet záznamů: 1  

Reklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti

  1. Údaje o názvuReklama na českém mediálním trhu a zhodnocení její účinnosti [rukopis] = Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis / Jakub Koula
    Souběž.n.Advertisement on the Czech media market and its efficiency analysis
    Osobní jméno Koula, Jakub, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis70 l., [8] l. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Kocmanová, Lenka, 1982- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace - Česko * reklamní média - Česko
    Předmět.heslaúčinnost reklamy analýza reklamy advertisement advertising effectiveness advertising media advertising analysis
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT(437.3) * 659.13/.16 * 659.1 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063923
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-DIP 8484212129491sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.