Počet záznamů: 1  

Reklama jako nástroj komunikačního mixu

  1. Údaje o názvuReklama jako nástroj komunikačního mixu [rukopis] = Advertisement as an instrument of communication mix / Jiřina Zelenková
    Souběž.n.Advertisement as an instrument of communication mix
    Osobní jméno Zelenková, Jiřina, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2009
    Fyz.popis49 l., [6] l. obr. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Dal.odpovědnost Palla, Ivan, 1934- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla reklama a propagace * spotřebitelé
    Předmět.heslapodstata tvorba prostředky nástroje propagace efektivnost zákazník přání potřeby a true picture of essence creation means instrument of promotion effectivity customer desires needs
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT366-05 * 659.1 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068915
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 41034212129534sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.